9 Eylül 2016 Cuma

PASTEL MOONLIGHT HIGHLIGHTERl

Son zamanların popüler makyajı aydınlatıcılı kontürlü makyajlar oldu.. hem ürünler hem makyaj fırçaları hem de videolar fotoğraflar bu yönde .. bende aydınlatıcı macerama Pastel Moonlight Highlighter ile başladım. uzun zamandır farkli şekillerde kullandım.


 1. Fondötenimin üzerine kendi fırçasıyla elmacık kemiklerime uyguladım fakat bu şekilde ürün yayılmıyor hatta fondöteni de silip kalip gibi açık renkle surulen yerde kaliyor. 

2. Watsonsa gittiğimde satış danışmani nemlendiriciyle karistirmayi önerdi. Seyehat saklama ürünlerine nemlendiricimden biraz aldim birazda pastel moonlight highlighter karıstirarak kullandim bir kac gun sonra kremin icinde urun toplandi dağılmadi nemlendiricimle beraber olduğu icin fondotenimin altinda kendini gösteremedi kisaca bu yöntemde başarisız oldu. 

3. Düşündüm ki başka bir ürünle karısınca beklemeye gelmiyor. Fondötenimi uygularken direk fırçamda karıştırayım dedim ve bu yöntemi sevdim. Ürün güzel bir şekilde yayıldı hafif simli aydınlık bir sonuç elde ettim. 

4. Eğer aydınlatıcıyı tüm yüzüme uygulamam derseniz fondöteninizi uygulayıp yedirdikten sonra son firça darbelerinde elinizin üstünden ürünü fırçaya alıp aydınlatmak istediğiniz bölgelere sürdüğünüzde de homojen görüntüde aydınlatıcıyı uygulamış oluyorsunuz. Yani bitiş kısmında elinizin üstünde hafif fondöten ile karıştırıp istediğiniz gibi parlayın :)

Ürünun bende ki firçası ilk açtiğimdada cok duzgun degildi.. belki sadece ben şansızımdır ama ben fırçasını hiç beğenmedim.. Yapısı sedefli.. parlaklığı da zannedersem bu veriyor..


Fiyat aralığı 10-15 tl .. 


Hiç yorum yok: