23 Eylül 2016 Cuma

ESSENCE EYESHADOW

MERHABA :)

Essence markasıyla henüz ülkemize gelmeden önce Almanya'ya giden bir arkadaşımın aldığı hediye getirdiği tekli far ile tanışmıştım..



Günümüzde marka gratisten çekilmiş olsada rossmann'da satışı devam ediyor diye biliyorum.. kozmela.com 'da da satışı mevcut ..

bugün sevdiğim üç renk tekli göz farlarından bahsetmek istiyorum ..

Pigmentasyonları göründükleri rengi veriyor .. fakat ambalajdaki gibi yoğun değil.. nar çiçeği gözüktüğü kadar neon değil daha sürülebilir hatta günlük makyaj içinde ideal..çok fazla tozutmuyorlar ..

Nar çiçeği benim favori renklerimden :)  biraz iddialı dursa da tek başına uygulandığında  göz kapaklarında tatlı pembelik bırakıyor.. beyaz tenli biri olarak tek başına kullanımda da beğendim.. simsiyah giyindiğiniz bir gün makyajınızla renk katmak için ideal , bende bu şekilde yüzümde ki canlılığımı korumayı seviyorum :)
Yaz aylarında pudra ya da nude tonlarla karıştırarak hem gölgeli makyaj hemde üzerine biraz simle gece makyajına çevirilen , iddialı acaba kullanılır mı diye düşünülecek bu renk aslında oldukça kullanışlı ve pembe severler için kalp :)

sim demişken gri görünümlü dikkatli bakıldığında sadece simden oluştuğunu düşünebileceğiniz bir diğer tekli far ise benim karar veremediğim bu grimsi renk.. karar veremediğim çünkü göründüğü gibi iddialı bir pigmentasyonu yok ..  gece makyajında kullanmak için aldığım bu far pek amacına uygun olmadı.. ama ben hafif bir ışıltı için gözlerimin etrafında parlamasını istediğim yerlere sürüyorum .. ve seviyor muyum evet ben bu rengide seviyorum ..

son olarak da sedefli pudra normal bir far belki ama pembenin tonlarında hatta pudranın tonlarında sevimli bir ton .. bu yüzden de tek başına da üzerine smokey eyes içinde kullanılabilecek bir pudra :)

yani uygun fiyatıyla tereddüt edebileceğiniz ya da renklerinin duruşu verdiği kullanımından emin olamayacağınız bu 3 renk için ben evet diyorum :) essence'in diğer tekli farlarınıda almayı düşüyorum..








Hiç yorum yok: