19 Mart 2016 Cumartesi

ESSENCE MATCH 2 COVER CONCEALER

Essence'in bu iki farkli renkten oluşan concealerını uzun zamandır kullaniyorum. Açık ve koyu tonuyla göz alti morluklarini kapatmada kolaylik sağliyor. Günlük aydinlik görünüm elde etmemde pratik bir şekilde yardimcı oluyor.



Göz alti morluklarini kapatmak icin dogru bildiğimiz pek çok yanlış var. göz altı morluklarını kapatmanın doğru yolunu öğrendiğimizde palet daha kullanışlı oluyor.

İlk olarak göz alti morluklariniza direk açık renk bir kapatıcı sürerseniz bu morluklari kapatmaz hatta daha belirgin bir hale getirir. Beyaza yakin kapaticilarla araba farı görüntüsüne bu şekilde ulaşılıyor:)) Gözaltindaki morluklar için bir conceler paleti kullanabilirsiniz özellikle pembe ve turuncu tonlu concealer morluklari örtmek için oldukça başarılılar. Ama ben morluklarimi kapaticiyla kapatirim hem o kadar yoğun değiller hem de pratik ve hızlı makyaj yapmayı seviyorum farkli farkli ürünler kullanmam derseniz bu kapati oldukça pratik. 

Göz alti morluklarinizi tam olarak kamufle etmek için cilt tonunuzdan veya fondoteninizden bir ton koyu renkte kapatici ile kapatir üstüne kendi cilt tonunuzda bir kapatici surdugunuzde  aydinlik görünümü doğal bitişli elde etmiş olursunuz. Cover concealer cilt tonuyla uyumlu ayrıca açık ve koyu tonu bir arada sunması ile kullanışlı buldum.

Ürünün yapisi kalin örtücülüğüde bununla ilgili belki ama yoğun yapısı var. Tek olumsuz yanı kalın bitişi var. Yoğun makyaj yapmayı cok sevmiyorsanız biraz ağır gelebilir. bu yüzden ürünü concealar fircasirla uyguluyorum yedirmek icin parmaklarimida kullaniyorum. parmaklarımın ısısıyla daha kolay dağılıyor. bu olumsuz yönüne rağmen çizgilere dolmuyor..

Ben üründen memnunum özellikle aydinlik görunum vermesinden ve iki ton bir arada olmasindan uygun fiyatiyla grstislerden bulabileceğiniz bu ürünü denemenizi öneririm :)


Hiç yorum yok: