21 Aralık 2015 Pazartesi

New York Color Individual Eyes


YİNE YENİ YENİDEN MERHABA,





Yazmayı sevdiğim , makyaj yapmayı sevdiğim ama hiç vaktimin olmadığı bir dönemde bugün ne olursa olsun  yeniden bloguma yazıcam dedim ve aylardır kullandığım bu paletle fazlasıyla görüşüm var...


Palet 4 far 1 primer 1 aydınlatıcıdan oluşuyor.. 

Farların yapısı simli bu yüzden uzuuuun bir zaman bu paletin sadece gece makyajı için uygun olduğunu düşünmüştüm..., bugüne kadar :)

Paletteki gri tonu zemin olarak uygulayıp kahvelerle gölgelendirip hafif bir siyah dokunuş ve rimelle kış günleri için göz makyajınızı bitirebilirsiniz.. 
evet yaz için değil ama kış için özellikle siyahların grilerin gardrobumuzda öne çıktığı bu aylarda kurtarıcı bir palet oldu benim için ...


Aydınlatıcısını göz pınarlarıma uyguladım .. aydınlık ve parlak bir görünümle birlikte bakışlarımı daha çok vurgulandığı tepkisini aldım ki bencede öyle :)

Primerı ilk sürdüğünüzde güzel bir zemin hazırlıyor fakat her farın göz kapağımda birikmesi sorununu ( bunun için hayalimde ki primer ile tanışmayı bekliyorum ) onunlada yaşadım...



Benim paletim 941 smokey browns, birde green browns rengi var ..
Hatta bazı watsonslarda yeni yeni gözüme çarpan 5 far 1 aydınlatıcı 1 primerlı bir de gel eyeliner ekledikleri yeni paletleri var..
5. olarak birde mat far eklemişler bence baz far için güzel olmuş simli simli koyu farlar süremem diyenler için :)

gülerek bakan bütün gözler güzeldir..

Hiç yorum yok: