14 Ağustos 2014 Perşembe

THE BALM FIRÇALAR




The balm fırçalarından give crease a chance ve eye believe anneler günü indiriminde gratisten aldım. benim markayla ilk tanışmam olduğundan dolayı hakkındaki düşüncelerimi oturtmak için farklı zamanlarda farklı amaçlar için kullandım.



Hatta sanırım  üretim amaçlarının dışına da çıkmış olabilirim :)
Genel olarak fırça kalitesinden özellikle kıl dökmemesinden ve yumuşak yapısından memnun kaldım.
İlk olarak esas memnun kaldığım far fırçasıyla başlayacağım. Özellikle gözlerinize farla renk vermeyi seviyor fakat bunun çok belirgin olmasını istemiyorsanız kesinlikle blending fırçanız olmalıymış bu fırçadan sonra buna karar verdim. Bir ucu farı uygulamak bir ucu ise dağıtmak veya karıştırmak (blending) için olsada bence her iki uçta iki işlem içinde elverişli. 
1. göz kapağına tam oturuyor özellikle iki renk far sürdüğünüzde zemindeki farla göz kapağınızdaki far arasında yumuşak bir geçiş sağlıyor. Benim göz farında blending ile tanışmam bu fırçayla oldu. 2. ile yapılan blending daha dar alanda oluyor iddialı bir renk uyguladıysanız bu fırça daha uygun. Ben bir de sadece iki rengi birbirine karıştırmak için değil ilk aşamada farı uygulamak için kullandım. Bence bu konuda çok başarılı kılları seyrek olduğu için toz farı gereksizce fazla almıyor böylece yanaklarıma far dökülmüyor. ( Belkide bu sorun fırçalardan değil benim yanaklarımdan kaynaklıdır.:D)
 yalnız bu 2. uç çok fazla yıkamamama rağmen şimdiden yıprandı. fotoğraflarda ilk aldığım ve son halinin farkı belli oluyor.



Bu eyeliner (2) ve kaş fırçası (1) ise diğeri kadar mutlu etmedi beni. aslında henüz kaş farı almadığım için ben bu ucu kaş farı olarak değilde kirpiklerimin altına far sürmek için kullandım bu anlamda beğendim. Bunda da farı tutusu uygulaması güzel. Bir gün kaş farlarıyla ilgili bir post hazırlarsam bu ucuda tekrar değerlendiririm. Ama 2. uçtan memnun kaldığımı pek söyleyemem eyeliner uygularken acaba küt kesimli fırçalarla ben mi yapamıyorum dedim ama birde sert olması var. Diğer 3 fırça ne kadar yumuşaksa bu bir o kadar sert. Uygularken göz kapaklarımı acıttı. Temizlemeyi denedim malesef ki sonuç aynı. Evet eyeliner fırçası çok yumuşak olamaz ama bu kıllarının batması anlamana gelmemeli. :)


Hayatı olabildiğince renklendirmeye çalışırım kullanabileceğimiz her alan rengarenk olmalı. siyah ve beyazın asaleti olabilir ama renklerinde neşesinin olduğuna inanan bi insanım. hayat felsefelerimden biri bu olunca makyaj fırçalarınında düz ve kasvetli renklerde olmalarını anlamam bu yüzden bu fırçaları çok sevdim :)








Hiç yorum yok: