20 Temmuz 2013 Cumartesi

PARİS-2 (Champs-elysees)

Paris veya Paris'te alışveriş denildiğinde Champs-elysees adından bahsettirir. Alışveriş kısmında Avenue Montaigne'le paylaştıklarını Paris'e gitmeden önceki kısıtlı zamanda yaptığım araştırmalarda öğrendim. Gittiğimde gördüm ki buna rağmen Champs-elysees ününe yakışır havasını koruyor.








Sabah erken saatlerde çektiğim bu resimde aslında bi nargile cafe olduğunu akşam tekrar önünden geçerken kokulardan anladım. :)





Champs-elysees'nin sonuna geldiğimizde Arc de Triomphe (zafer anıtı ) sizi karşılıyor. Benim çıkmak için vaktim olmadı eğer sizin yolunuz düşerse manzarasında ki eşsiz simetriyi kaçırmayın derim. 


pek çok mercedes taxi görebilirsiniz :)


I LOVE PARİS




5 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok gūzel bir gezi olmuş sizde çok tatlısınız.

Adsız dedi ki...

Paris'ten yaptığınız alışverişlerle ilgilide bi yazı yazmayı düşünür müsünüz?

Beyza Erdem dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) paris postlarınn devamı gelicek takipte kalın :)

Beyza Erdem dedi ki...

Aldıklarmn bana özel oldukları için düşünmüyorum, ilginize teskkr ederim.

Beyza Erdem dedi ki...

Sevdiklerinizle birlikte güzel ülkelere gitmenizi temenni ediyorum.